Folkekirken på

FRB-EAT i Sct. Lukas Kirke
Fredag d. 31. maj kl. 17.00
Mumitroldens sommereventyr
Eventyrlig børnegudstjeneste: Børneteater med Mumitroldene og mulighed for selv at smage på Mumidalens fantastiske sommermad. Hvordan skal en mumitrold sove når der er lyst midt om natten? Tag med Mumitroldene på et magisk midsommereventyr med sommerfugle i maven og små væsner i skovbunden. Ved sognepræst Bettina C Tranberg.

FamilieDAG i Aksel Møllers Have

Lørdag d. 1. juni kl. 11.00-15.00
Fortællekirken rykker ud
Et fortællearrangement for hele familien. Kom til FamilieDAG i Aksel Møllers Have og lyt til fortællinger fra Bibelen. Du bliver udstyret med et par høretelefoner og din forestillingsevne og fantasi kan gå amok! Du vil møde bl.a. den fortabte søn, en barmhjertig samaritaner og mon ikke Jesus kommer forbi? Det vil være sognepræsterne Marie Louise Østergaard-Hansen, Benedicte Sommer og Peter Friis, der vil være stemmen i din høretelefon. Den kreative brodøse Karenmaria Pedersen vil være at finde ved kreabordet, hvor vi skal klippe og klistre.

Frederiksberg Slotskirke
Lørdag 1. juni kl. 15.00
Koncert med Frederiksberg Sogns Ungdomskor
Frederiksberg Sogns Ungdomskor synger sommeren ind i Frederiksberg. Kom og lad dig blive begejstret over korets velklang.