Velkommen til nye menighedsrådsmedlemmer!

Tillykke med valget til et menighedsråd på Frederiksberg. Der venter jer et spændende og udfordrende arbejde med at tage vare på det kirkelige liv på Frederiksberg. Meget vil sikkert være nyt og ukendt i kirkens maskinrum. Derfor har provstikontoret sammen med Distriktsforeningen på Frederiksberg lavet et digitalt kursus til jer nye. I ”gamle” er selvfølgelig mere end velkomne til at se med.

Nedenfor ser I en række slideshows med lyd, hvor vi fortæller om, hvordan vi arbejder sammen i Folkekirken på Frederiksberg, og hvordan vi arbejder i Frederiksberg Provsti. Kurset er et supplement til Landsforeningens digitale kursus om det generelle arbejde som menighedsrådsmedlem.

Vi kan slet ikke nå at fortælle alt det, der er at fortælle. Men forhåbentlig vil du føle dig hjulpet et stykke på vej.

God fornøjelse med dette kursus. Der er altid være god viden at hente på vores hjemmeside. Så husk endelig at vende tilbage til den!